هشدار به نمایندگان منتخب: جنگ اعصاب برای مردم راه نیاندازید

احمد حکیمی پور نماینده ادوار مجلس از نمایندگان مجلس آینده خواست تا به جای جنجال آفرینی و پرحرفی، مجلسی کارآمد را فراروی افکارعمومی قرار دهند.

به گزارش پیامد‌نیوز، به نقل از اطلاعات آنلاین، یک ماه و چند روز دیگر دوازدهمین دوره قوه مقننه با ترکیب نسبتا جدیدی شروع به کار خواهد کرد. این درحالی است که کشور و البته بهتر است گفته شود، مردم در تنگنای سخت، عجیب و پیچیده اقتصادی رنج های زیادی را متحمل شده و می شوند.

به عبارتی می توان گفت که مجلس دوازدهم باید از همان اولین روز همهِ هم و غم خود را در حوزه اقتصادی کشور متمرکز کند.

احمد حکیمی پور، نماینده ادوار مجلس در گفت و گو با اطلاعات آنلاین با اشاره به شرایط کشور و جامعه اظهار داشت: نمایندگان مجلس آینده حتما باید بدانند در شرایطی قرار است وظیفه نمایندگی را عهده دار شوند که مردم از طبقات مختلف با انواع و اقسام مشکلات مواجه اند. بنابراین لازم است، تلاش برای افزایش دامنه اشتغالزایی، کاهش گرانی ها و … را هدفی مهم برای خود متصور شوند تا از این طریق بتوانند گرهی از گره های جامعه را باز کنند.

وی افزود: البته نمایندگان فعلی هم 4 سال پیش شعارهای زیادی در این حوزه ها دادند که به آنها عمل نکردند تا مجلس یازدهم به عنوان مجلسی ضعیف شناخته شود.

این فعال سیاسی هشدار داد: نمایندگان اگر وقت و انرژی خود را به جدال های بی حاصل و جنگ اعصاب اختصاص دهند، قطعا شرایط مردم بدتر از وضع موجود خواهد شد. مجلسی می تواند کارنامه دار و برای جامعه مفید باشد که به جای مجلس پر حرف، مجلس کارا باشد. متاسفانه در برخی از ادوار مجلس شاهد بودیم که جنجال به جای خدمت خودنمایی کرد که نتیجه اش همین شرایط دشواری است که پیش روی ما قرار دارد.

او افزود: مجلس دوازدهم با ترکیبی خاص کار خود را شروع خواهد کرد. من امیدوارم هم جناحی سبب این نشود که نمایندگان نسبت به ضعف و کوتاهی دولت بی تفاوت باشند. در واقع رابطه قوای مجریه و مقننه باید طوری تنظیم شود که در نهایت به عبور جامعه از بحران ها و مشکلات ختم شود. یعنی نه تقابل لازم است و نه تعاملی غیرمنطقی تا دولت و مجلس بتوانند پاسخگوی عملکرد خود باشند.

عضو حزب اتحاد ملت تصریح کرد: مردم دیگر به شعار اهمیتی نمی دهند و به همین دلیل نمایندگان منتخب باید تلاش خود را برای اولویت بندی مشکلات بگذارند و برای رفع هر مشکلی راه کاری تعیین کنند تا بتوانند آلام عمومی را ترمیم کنند. به هرحال ایرانی ها این روزها بیش از اندازه گرفتار و تحت فشارند و به همین دلیل کمترین اهمال توجیه ناپذیر است.

حکیمی پور در پایان گفت: مجلس دوازدهمی ها باید با کنار گذاشتن تعلقات سیاسی و جناحی از کارشناسان و صاحب نظران یاری بطلبند و در طول چهار سال حضور در بهارستان هیچ کاری و هم مساله ای را مهمتر از دغدغه های عمومی ندانند. در پایان تاکید و تکرار می کنم، مردم این روزها بحران را با تمام وجود تحمل می کنند که این وظیفه مجلس را بیش از پیش با اهمیت کرده است.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.