ماجرای اعتیاد سحر قریشی؛ خانم بازیگر ۳۰میلیارد را دود کرد!

انتشار جزئیات جدید از اعتیاد سحر قریشی به مواد مخدر خبرساز شد.

هفت‌ صبح نوشت: این روزها سحر قریشی از یک طرف با اکران فیلم سینمایی نارگیل دو و از طرف دیگر با محتواهایی که در کانال یوتیوب خود منتشر می‌کند اسم خودش را در رسانه‌ها بالا نگه داشته. یک روز درباره تتلو و تتوهای اجباری‌اش افشاگری می‌کند، یک بار هم مانند دیروز به ماجرای اعتیاد و چندین بار اوردوزش!

انتخاب‌های همیشگی او برای بازی در سینمای تجاری حالا به سمت پول در آوردن در یوتیوب چرخش داشته و اتفاقا راز جذب مخاطبان ثابت خود را خوب می‌شناسد و می‌داند که از بازدید آنها چطور درآمدزایی کند و همه این ها با حفظ حجاب.
قریشی که دیگر نه در استانبول بلکه در امارات زندگی می‌کند ویدئوهایی درباره اعتیادش، درباره زورگویی تتلو برای طرح‌های تتو و رفتارهای بیمارگونه دیگر او منتشر می‌کند و بازدید می‌گیرد.

مثلا جدیدا اعتراف کرده است که این مدت اعتیاد او به قدری شدید بوده که از جایی به بعد دیگر هیچ دوزی از مواد مخدر رویش تأثیرگذار نمی‌گذاشت. ماجرای ۲ سال اعتیاد و ۳ بار اوردوزش را شرح می‌دهد و می‌گوید در این مدت تا پای مرگ پیش رفته و ۲۵ تا ۳۰ میلیارد تومان را نیز در این راه دود کرده.

قریشی همچنین از تلاش‌هایش برای ترک اعتیاد که پس از ۸ ماه محقق شد گفت و در نهایت بر اشتباه بودن تصمیمش برای روی آوردن به مواد مخدر تأکید کرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.