با این رژیم ۳۶ ساعته انگلیسی چربی دور شکم را آب کنید!

در طول این دوره روزه داری مصرف کالری صفر مجاز است، اگرچه مشترکین این رژیم می‌توانند از آب طعم دار، قهوه و چای لذت ببرند.

به گزارش «پیامدنیوز» به نقل از مایرور، بر اساس تجربه و به گفته بسیاری از کارشناسان ورزشی کاهش وزن با آب کردن چربی‌های شکم کاهش آسانی نیست، ولی رعایت رژیم‌های مناسب غذایی و تحرک مناسب می‌تواند به این روند سرعت ببخشد.

دکتر میندی پلز (Mindy Pelz)، متخصص تغذیه و طب عملکردی دانشگاه ولز یک روش ۳۶ ساعته برای از بین بردن چربی‌های شکم توصیه می‌کند.

او می‌گوید کاهش وعده‌های غذایی در حد زنده ماندن به مدت ۳۶ ساعت که به «روزه چربی سوز» نیز مشهور است و در آن تنها در ساعت‌های تعیین شده غذا مصرف می‌شود.

دکتر پلز می‌گوید: در ۳۶ ساعت اتفاقی که می‌افتد این است که قند خون کاهش یافته و بدن سعی می‌کند کمبود قند را از چربی‌های دسترس یعنی اطراف شکم تامین کند. به گفته این متخصص تغذیه در طول این دوره روزه داری مصرف کالری صفر مجاز است، اگرچه مشترکین این رژیم می‌توانند از آب طعم دار، قهوه و چای لذت ببرند. او ادعا می‌کند که این روش ممکن است مزایای قابل توجهی از جمله: افزایش طول عمر، سلامت قلب، افزایش چربی سوزی، ذهن آگاهی بیشتر را در پی داشته باشد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.