شنبه تلخ بلگراد؛ دو کشتی‌گیر حذف و گرایی در انتظار بازگشت!

کشتی‌گیران فرنگی تیم ملی در روز سوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان از حریفان خود شکست خوردند.

به گزارش «پیامد نیوز» روز سوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان با شکست هر سه نماینده ایران، ایمان محمدی، محمدرضا گرایی و ناصر علیزاده همراه شد.

امروز ایمان محمدی بعد از یک دور استراحت در کشتی اول با نتیجه سنگین مغلوب حریف خود شد، محمدرضا گرایی، قهرمان المپیک، بعد از سه کشتی، در باخت سنگین مقابل حسرت جعفروف از دور مسابقات کنار رفت و ناصر علیزاده هم بعد از دو پیروزی با شکست مقابل حریف قزاق از دور مسابقات حذف شد و مهدی محسن‌نژاد نیز در رده‌بندی وزن ۶۰ کیلوگرم مقابل بَخراموف از ازبکستان با نتیجه ۳ بر ۳ شکست خورد.

شکست ایمان محمدی در گام اول برابر حریف صربستانی

ایمان محمدی که در دور دوم وزن ۶٣ کیلوگرم با نتیجه ١٢ بر ٢ مغلوب گئورگی تیبیلوف از صربستان شد، با توجه به شکست این فرنگی‌کار در مرحله نیمه‌نهایی، نماینده کشورمان از دور رقابت‌های مسابقات جهانی کنار رفت.

«علیزاده» هم از دور رقابت‌های جهانی حذف شد

با برتری علی چنگیز در نیمه نهایی ۸۷ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل نورسلطان تورسینوف قزاقستانی، ناصر علیزاده هم از دور رقابت‌ها حذف شد.

علی چنگیز ترک درحالیکه از حریف عقب بود با ضربه فنی نورسینوف را برد و راهی دیدار فینال شد.

صعود «گرایی» به شانس مجدد

در نیمه نهایی وزن ۶۷ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان، حسرت جعفروف که در یک چهارم نهایی محمدرضا گرایی را ۱۰ بر صفر شکست داده بود، ۵ بر ۳ گالستیان ارمنی را برد و فینالیست شد تا نماینده ایران هم شانس کسب مدال برنز را به دست آورد.

«محسن‌نژاد» به برنز بلگراد نرسید

مهدی محسن‌نژاد در رده‌بندی وزن 60 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل بَخراموف از ازبکستان با نتیجه 3 بر 3 شکست خورد. او البته توانست سهمیه المپیک را کسب کند.

ساروی برنز جهانی گرفت

محمدهادی ساروی در رده‌بندی وزن ۹۷ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل حریفی از بلاروس با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی رسید و برنز گرفت.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.