کمی صبر کنید «بیت‌کوین» ۵۰۰ هزار دلاری می‌شود

رابرت کیوساکی معتقد است کریپتو پول آینده است، طلا و نقره «پول خدا» و بیت کوین «پول مردم» است.

به گزارش «پیامدنیوز»، نویسنده کتاب پرفروش پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، می‌گوید کریپتو پول آینده است، او از پول فیات به عنوان پول جعلی یاد کرد، در حالی که به عقیده او طلا و نقره «پول خدا» و بیت کوین «پول مردم» است.

کیوساکی مدت‌هاست که هشدار داده است که روزهای ارز فیات به شماره افتاده است، او به طور مداوم از پول های فیات، از جمله دلار آمریکا، به عنوان پول جعلی یاد می کند، در نتیجه، او پیش بینی کرد که تا سال ۲۰۲۵، طلا به ۵۰۰۰ دلار، نقره به ۵۰۰ دلار و بیت کوین به ۵۰۰ هزار دلار خواهد رسید.

همچنین طبق گزارش وال‌الرت، تتر مجوز صدور و عرضه یک میلیارد دلار استیبل کوین از خزانه‌داری خود را صادر کرده که قرار است نقدینگی موردنیاز شبکه ترون را در کوتاه‌مدت تأمین کند. پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر، در واکنش به این خبر گفت که از این توکن‌های تتر برای بازسازی موجودی شبکه ترون استفاده خواهد شد.

او خاطرنشان کرد که درحال‌حاضر صرفاً مجوز صدور این استیبل کوین‌ها تأیید شده است و این یک میلیارد دلار تخصیص‌یافته در زمان درخواست صدور تتر در آینده و مبادله‌های میان‌زنجیره شبکه به‌عنوان موجودی مورد نیاز استفاده خواهد شد. درحالی‌که هم‌اکنون ۴۲.۸میلیارد دلار تتر در شبکه ترون در گردش است، ارزش موجودی در گردش این استیبل کوین در شبکه اتریوم به حدود ۳۹میلیارد دلار می‌رسد

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.