خبر شگفت‌انگیز «بی‌ام‌و» درباره خط تولید جدید محصولاتش

مدیران شرکت خودروسازی آلمانی بی‌ام‌و (BMW) می‌گویند قصد دارند خط تولید و کارخانه‌های جدید خود را در دنیای مجازی بسازند.

به گزارش «پیامدنیوز» به نقل از کاراسکوپ، شرکت خودروسازی آلمانی بی‌ام‌و (BMW) خبر عجیبی برای برنامه‌ریزی خود در ساخت خودرو‌های الکتریکی منتشر کرده و می‌گوید قصد دارد زمان ساخت خطوط تولید جدید خود را به نصف کاهش دهد.

مدیران این شرکت می‌گویند قصد دارند برای ساخت خط تولید و کارخانه‌های جدید با شرکت انویدیا تولیدکننده سخت افزار‌های گرافیکی همکاری کنند تا قبل از ساخت این کارخانه‌ها در دنیای واقعی آن‌ها را در دنیای مجازی بسازند.

میلان ندلیکوویچ، رئیس تولید بی‌ام‌و طی مصاحبه‌ای در نمایشگاه مونیخ گفت که قرار است خط تولید خودرو‌های الکتریکی این شرکت تا دو سال آینده احداث شود، ولی قبل از آن نیاز به برنامه ریزی‌های دقیق هستیم که یکی از آن‌ها ساخت مجازی خطوط تولید است.

نرم افزار پیشرفته توسعه یافته توسط انویدیا نقشی اساسی در ایجاد این امکان ایفا خواهد کرد. پلتفرم Omniverse به BMW اجازه می‌دهد تا یک دوقلو دیجیتالی از کارخانه خود در مجارستان ایجاد کند که ساخت خودرو‌های برقی را در سال ۲۰۲۵ آغاز خواهد کرد. این نرم افزار به برنامه ریزان کارخانه اجازه می‌دهد تا ابزار‌های اولیه را آزمایش کنند، ارگونومی انسانی را بهبود بخشند و ربات‌ها را در فرآیند تولید ادغام کنند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.