ماجرای کَل‌کَل‌های نوازنده مشهور با محسن کیایی چه بود؟

محسن شریفیان، نوازنده بوشهری حاضر در برنامه «صداتو» درباره مشارکت خود و برخی موضوعات پیرامون این برنامه صحبت کرد.

به گزارش «پیامد نیوز»، محسن شریفیان موسس گروه موسیقی «لیان» که به‌عنوان یکی از چهار کمک‌کننده برنامه «صداتو» در این برنامه پرمخاطب ایفای نقش کرده است در گفت‌وگویی به بهانه پخش آخرین قسمت برنامه «صداتو» به بیان نکات جالب توجهی درباره هدف خود از شرکت در این برنامه و برخی حواشی پیرامون آن پرداخت که گزیده‌ای از آن را می‌خوانید.

*یکی از اهدافم برای شرکت در این برنامه معرفی موسیقی بوشهر با محوریت جنوب و ساز شاخص آن منطقه یعنی نی‌انبان بود؛ چیزی که من در آن تخصص دارم و آثاری را به صورت صوتی و مکتوب یعنی به شکل کتاب، مقاله و… منتشر کرده‌ام. پس روی آن بیشتر متمرکز شدم و خوشحالم این فرصت برایم فراهم شد تا بتوانم مردم را با موسیقی بوشهر و ساز نی‌انبان آشنا کنم.

*صداتو برنامه‌ای ترکیبی از هنر موسیقی و نمایش است و این اتفاق در ۱۲ قسمت بسیار آگاهانه، خوب و هوشمندانه رخ داد. باید از همه کسانی که در این مسیر قدم برداشتند، تشکر کنم. هدف ما در صداتو بیشتر سرگرمی بود تا خنداندن مخاطبان، اما لحظات طنز و دراماتیکی به وجود آمد که بعضا قابل توجه است.

*ما بسیار دیر و همچنین سخت می‌خندیم. در حقیقت روزگار کاری کرده است که این‌گونه باشیم و هر وقت برنامه‌های این‌چنینی ساخته می‌شود تا حال انسان‌ها را خوب کند، باید غنیمت شماریم.

*من پیش از این برنامه محسن کیایی را از طریق آثار هنری که در آن حضور داشت، می‌شناختم و با ایشان رو در رو نشده بودم اما از اینکه در ‌صداتو‌ فرصتی فراهم شد تا با ایشان بیشتر آشنا شوم، بسیار خوشحالم و از این همکاری لذت بردم.

*کَل‌کَل‌ها کاملا اتفاقی بود و مردم هم استقبال کردند. خود ما هم دوست داشتیم این اتفاق رخ بدهد. این اتفاق باعث شد کاراکتر من هم شکل بگیرد و فرصت کردم موسیقی و فرهنگ جنوب را معرفی کنم.

*ارتباط و فضایی که بین ما چهار نفر، یعنی شبنم مقدمی، محمد بحرانی، امیرمهدی ژوله و من ایجاد شده بود، باعث شد از همه عزیزان که تجربیات بیشتری از حضور در چنین برنامه‌هایی یا بعضا جلوی دوربین داشتند، یاد بگیرم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.