طلوعی در سریال «زخم کاری» کیست و چه داستانی دارد؟

جمعه‌ای که گذشت فصل دوم سریال «زخم کاری» با داستان و شخصیت‌هایی جدید منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

به گزارش «پیامد نیوز» به نقل از اطلاعات «زخم کاری»، سریالی نوآر و اجتماعی با داستانی پر فراز و نشیب و ملتهب است که اولین تجربه سریال سازی محمدحسین مهدویان، کارگردان آثاری، چون «ایستاده در غبار»، «ماجرای نیمروز» و «لاتاری» در شبکه نمایش خانگی است.

فصل اول این سریال با نقش‌آفرینی هنرمندانی از جمله جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی‌تبار، مه‌لقا باقری و سید جواد هاشمی بر اساس رمان «بیست زخم کاری» نوشته محمود حسینی‌زاد و با نیم نگاهی به «مکبث» شکسپیر ساخته شده بود.

اما پخش فصل دوم سریال «زخم کاری» در حالی آغاز شد که بازیگرانی، چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به گروه بازیگران سریال زخم کاری اضافه شدند و همانطور که در عنوان‌بندی قسمت ابتدایی آن اشاره شده، اقتباس این فصل از نمایشنامه «هملت» شکسپیر بوده است.

«طلوعی» کیست و چه داستانی در زخم کاری دارد؟
بر همین اساس یکی از داغ‌ترین و سوال‌برانگیزترین موضوعات مطرح درباره فصل دوم سریال «زخم کاری» درباره حضور کامبیز دیرباز در نقش «طلوعی» بوده است. به طوری که طی روز‌های اخیر این موضوع به یکی از پربحث‌ترین موضوعات مطرح میان مخاطبان این سریال تبدیل شده که: طلوعی کیست؟
درفصل اول سریال نام طلوعی بار‌ها از زبان شخصیت‌های مختلف شنیده می‌شود؛ او همان بالادستی یا مهره درشتی است که خیلی چیز‌ها به تأیید او می‌رسید. اما در قسمت ۱۱ فصل اول سریال «زخم کاری» منصوره با همکاری طلوعی، انبار مالک و شریکش را به آتش کشیدند. حالا مخاطبان در فصل دوم، برای اولین‌بار کامبیز دیرباز را در نقش «طلوعی» می‌بینند. فردی که ظاهرا پشت پرده تمام ماجراهای قبلی و جدید در هولدینگ ریزآبادی خواهد بود. او قرار است جانشین قدرتمند مالک باشد و شرکت را بدون حضور او و کمرنگ کردن نقش پسرش، مدیریت کند!

رابطه «طلوعی» با سمیرا چیست؟

برخی گمانه زنی ها از رابطه پنهانی «طلوعی» با بازی کامبیز دیرباز و «سمیرا» با بازی رعنا آزادی ور در فصل دوم خبر می دهد و این احتمال وجود دارد که با بازگشت مالک، اتحاد سمیرا و طلوعی محکم تر شود.

در خلاصه داستان فصل دوم نیز آمده است: میثم که تنها وارث تاج و تخت مالک است، در پی انتقام از قاتل اوست. در این میان، نبود مالک بهانه‌ای می‌شود برای ورود طلوعی، تنها حامی قدرتمند هولدینگ ریزآبادی به آنجا برای سروسامان دادن به اوضاع… اما این تمام حقیقت نیست! علی رغم تمام گمانه‌زنی‌های مطرح شده در فضای مجازی درباره شخصیتی که کامبیز دیرباز نقش او را در این سریال ایفا می‌کند، باید منتظر ماند و دید که در قسمت‌های بعدی گره از این معما باز می‌شود یا خیر.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.