اخراج یک ایرانی در جام جهانی زنان! +عکس

اخراج یک تماشاگر ایرانی در حاشیه مسابقات جام جهانی زنان خبرساز شد.

نود پرس نوشت: درست است که ما در جام جهانی زنان حضور نداریم اما این دلیل نمی شود که خبر ساز نباشیم! اینبار اما یک ایرانی در ورزشگاه بریزبن به دلیل نمایش پرچم ملی ایران در جریان برد استرالیا در مرحله یک چهارم نهایی مقابل فرانسه حاشیه ساز و از ورزشگاه اخراج شد!

در این مسابقه، استرالیایی ها پس از شکست 7 بر 6 فرانسه در ضربات پنالتی برای اولین بار به نیمه نهایی جام جهانی صعود کردند.

لحظه‌ تلخ این مسابقه اما به اخراج یک هوادار بی طرف ایرانی باز می گردد. یک هوادار بی‌طرف توسط دو مامور پلیس به دلیل نمایش پرچم ایران از استادیوم به بیرون راهنمایی شد.

به نقل از فاکس نیوز تصویر اخراج این هوادار فوتبال، توسط مارک گوتلیب، روزنامه نگار، در حالیکه روسری استرالیایی بر سر داشت، در توییتر منتشر شد. در این تصویر وی توسط پلیس از صندلی خود اسکورت می شود.

طبق مقررات رسمی فیفا، هواداران مجاز به همراه داشتن “پرچم های کوچک، بنرها و پوسترها” هستند تا زمانی که از مواد غیر قابل اشتعال ساخته شده باشند.

اما ورود “اقلام سیاسی، توهین آمیز، جنسی، تبعیض آمیز یا تجاری به استادیوم ها اکیدا ممنوع است و ممکن است منجر به اخراج از استادیوم شود.

اینکه هواداران فوتبال با خود پرچم کشورشان را به استادیوم ها ببرند، هر چند اگر آن مسابقه ربطی به آن کشور نداشته باشد، امری رایج و بسیار معمول است اما اینکه یک هوادار را به دلیل حرم پرچم ملی از استادیوم اخراج کنند، از عجایب روزگار حساب می شود!

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.