رحمتی در یک قدمی سرمربیگری آلومینیوم

امضای قرارداد احتمالا تا ساعاتی دیگر؛

به گزارش پیامد نیوز به نقل از ورزش سه، باشگاه آلومینیوم اراک که در ساعات اولیه بامداد امروز یکشنبه از توافق دو طرفه و بخشش بخشی از مطالبات توسط رسول خطیبی برای جدایی از این تیم خبر داده بود، برای انتخاب جانشین وی اقدام کرده و درآستانه انتخاب سید مهدی رحمتی قرار دارد.

سید مهدی رحمتی که کارش در عرصه مربیگری را با شهرخودرو آغاز کرده و سال گذشته در جمع مشهدی‌ها حضور داشت، از ابتدای فصل هدایت تیمی را عهده‌دار نبود ولی اکنون به توافق نهایی با باشگاه آلومینیوم اراک رسیده و درآستانه نشستن روی نیمکت این تیم است.

دروازه‌بان سال‌های نه چندان دور استقلال و تیم ملی که سال گذشته حضور در رده نُهم جدول لیگ برتر را همراه با شهرخودرو مشهد تجربه کرد، پس از توافق احتمالی با مدیران باشگاه آلومینیوم اراک، یک چالش جدید را آغاز می‌کند و احتمالا جانشین رسول خطیبی خواهد شد.

رحمتی دقایقی قبل وارد باشگاه آلومینیوم اراک شده و در جلسه با اعضای هیئت مدیره این باشگاه حضور پیدا کرده که گفته می‌شود به توافق نهایی نیز رسیده و امضای قرارداد طرفین تا ساعات آینده انجام خواهد شد.

باشگاه آلومینیوم اراک گزینه‌های دیگری نیز برای انتخاب سرمربی این تیم داشته، اما با توجه به حضور رحمتی در اراک و توافقی که بین او و مدیران این باشگاه انجام گرفته، گلر سابق استقلال را باید به‌عنوان سرمربی جدید اراکی‌ها بشناسیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.