احتمال وقوع بهمن در تهران!

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد مدیریت بحران خبر داد و گفت: کوهنوردان آماتور و حرفه‌ای برای روز جمعه پنجم اسفندماه، احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات را جدی بگیرند و از صعود خودداری کنند.

به گزارش پیامدنیوز به نقل از تسنیم، حامد یزدی مهر، عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از صدور هشدار زرد هواشناسی در استان تهران خبر داد و اظهار کرد: طبق این هشدار برای روز جمعه در سطح استان تهران وزش باد شدید و در مناطق مستعد ارتفاعات احتمال سقوط بهمن پیش بینی شده است.

یزدی مهر با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین موارد برای کوهنوردان رعایت اصول اولیه کوهنوردی است، افزود: کوهنوردان ضروری است که پس از بارش برف، با اشراف کامل به موارد ایمنی این اقدام را انجام دهند.

آماده‌باش مدیریت بحران اردبیل پس از 7 زلزله خفیف

وی با اشاره به اینکه بر اساس پیش بینی‌ها احتمال آسیب به سازه‌های موقت، شکستن درختان فرسوده برای روز جمعه در سطح استان مورد انتظار است، اضافه کرد: از همه مردم می‌خواهیم ضمن اجتناب از تردد در مجاورت ساختمان‌های نیمه کاره نسبت به مستحکم‌سازی سازه‌های موقت و تبلیغاتی، محافظت از تأسیسات و حساس نسبت به گرد و خاک و عدم پارک خودرو در کنار محل‌های پر خطر توجه جدی داشته باشند تا شاهد وقوع حوادث ناگوار نباشیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.