واقعاً برای آمدن دخترها به ورزشگاه به دین فشار آمد؟!

محمد دادکان عنوان کرد؛

به گزارش پیامد نیوز، محمد دادکان رئیس اسبق فدراسیون فوتبال کشورمان در خصوص حواشی پیرامون فوتبال ایران حرف‌های مهمی را با روزنامه اعتماد مطرح کرده که در ادامه بخش هایی از آن را می خوانید:

تمام دعواها سر آن پول فیفاست، حدود ۳۰۰ میلیارد تومان قرار است به فدراسیون فوتبال ایران برسد و تمام دعواها سر این است که آن پول را چه کسی خرج کند.

عزیزی‌خادم می‌گفت خیلی از این اعضای هیئت‌رئیسه با حمایت‌های من عضو شدند ولی حالا یک گروهی درست کردند در بیرون که من را بردارند. این عین حرف‌های ایشان بود که به من زدند.
ماجدی که الان سرپرست فدراسیون است به من زنگ زد و گفت آقای

دادکان ما می‌خواهیم عزیزی‌خادم را عزل کنیم. به او گفتم نکنید! به او یک فرصت بدهید. گفت نه! ما مصر هستیم ایشان را برداریم.
اعضای هیئت‌رئیسه فوتبال را نمی‌شناسند. اینها از طریق همان گروه‌هایی که توسط نایب‌رئیس تشکیل شد وارد فدراسیون شدند. خود آقای عزیزی‌خادم تلاش کرد اینها عضو هیئت‌رئیسه شوند. شما مصاحبه‌های این افراد را گوش دهید و ببینید اصلاً ارزش دارد آدم راجع بهشان حرف بزند؟ کلاً آدم‌های کوچک را سر کار می‌آورند فقط برای اینکه مطیع باشند. اینها به دنبال این هستند که آدمی سر کار باشد که برای‌شان به‌به و چه‌چه کند. بیسوادها را بگذارند سر کار. می‌گویند از ما باش و بیا سر کار. باید کاربلد نباشی و نوکر ما باشی و مشکلات و فسادهای مختلف هم داشته باشی تا بیایی سر کار.
در مورد اتفاق اخیر باید بگویم تمام اینها دروغ است که زنان نباید وارد استادیوم شوند. دیگر از این صریح‌تر؟ همه اینها که می‌گویند دین گفته، فلان روحانی گفته، همه دروغ است. اگر شما دنبال دین هستی چرا اینقدر زن روسپی ایرانی توی دبی و ترکیه است و یک نفر از شما صدایتان درنمی‌آید؟ این همه فحشا می‌شود، در همان مشهدی که زنان را راه ندادند استادیوم، کسی نمی‌آید از دین حرف بزند اما اگر یک دختر بخواهد فوتبال ببیند دین می‌رود زیر سؤال؟ همه دروغ است. همه بازی است. تو را به امام حسین(ع) بنویسید از قول من که اگر کسی به دنبال دین باشد وقتی می‌بیند این همه دختران جوان در دبی و ترکیه هستند چه کاری می‌کند. واقعاً برای آمدن دختران به استادیوم به دین شما فشار آمد؟

شرایط برای آمدن یکی مثل من مهیا نیست. مرا نمی‌خواهند. من اگر دزد بودم صبح مرا می‌گذاشتند سر کار. اگر راست می‌گویند قبل و بعد از جام جهانی‌ بازرسی کل کشور را بیاورند که به حساب‌ها رسیدگی کند. به قرآن اگر بکنند. دنبال این هستند پول را بخورند، مثل باقی جاها.

ببینید آنهایی که سال ۲۰۰۶ به ما فشار می‌آوردند که آقای برانکو را بردار بی‌سوادترین آدم‌ها بودند. آلوده بودند. از مسئولان سازمان تربیت‌ بدنی تا منتقدان. دنبال کلاه برای خودشان بودند نه ورزش کشور. اینها دلشان برای شما و ورزش نسوخته که این حرف‌ها را می‌زنند. برای دین این حرف را نمی‌زنند که زن‌ها نروند ورزشگاه. برای من و شماست که سرگرم‌مان کنند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.