گربه‌ معروف اینترنتی از اوکراین گریخت!/ عکس

به گزارش پیامد نیوز، صفحات اجتماعی این گربه از سوم مارس دیگر فعالیتی نداشتند و این موضوع، نگرانی هواداران استفان را برانگیخت. صاحب استفان، آنا، اخیراً در اینستاگرام روایتی از تهاجم روسیه به اوکراین و پناه بردن خود و خانواده‌اش به مکانی امن منتشر کرد:

«ما دو شب را در زیرزمین بدون برق گذراندیم؛ حتی مجبور شدیم برای شارژ تلفن به زیرزمین مجاور برویم. سپس موفق شدیم شهر را ترک کنیم. داوطلبان خارکف با بردن ما به ایستگاه راه‌آهن، یاری‌مان کردند تا از مرز خارج شویم. 20 ساعت بعد به لویو رسیدیم سپس به سمت مرز با لهستان رفتیم. وقتی به لهستان رسیدیم، تعدادی از اینفلوئنسرهای سرشناس جهانی و انجمن وبلاگ نویسان از موناکو به ما کمک کردند تا به فرانسه برسیم و منتظر روزی باشیم که بتوانیم به خانه برگردیم. ما در حال حاضر در وضعیت خوبی قرار داریم. اما بسیار نگران بستگان خود در اوکراین هستیم».

آنا، خانواده‌اش و استفان توانستند با کمک انجمن اینفلوئنسرها و بلاگرهای جهانی از مهلکه جنگ بگریزند. این سازمان که در سال 2019 تأسیس شد، اینفلوئنسرها را از سراسر جهان با هم آشنا و متحد می‌کند.

این سازمان که استفان را به عنوان یکی از تأثیرگذاران برتر حیوانات خانگی در جهان انتخاب کرده بود، توانست به خانواده صاحب این گربه کمک کند و آپارتمانی در فرانسه برای اقامت این گربه معروف و صاحبانش اجاره نماید.

ایرینا ساوچاک، سخنگوی انجمن جهانی اینفلوئنسرها و بلاگرها گفت: «این کار چندان آسان نبود، در هر مرحله با آنها در تماس بودیم. اکنون، ما شخصاً از آنها در فرانسه مراقبت می کنیم».

حساب کاربری استفان در اینستاگرام جزئیات آسیب وارده به خانه و محیط اطراف خانواده‌اش در خارکف را شرح داده است.

این گربه 13 ساله در صفحه‌اش عکسی دارد که قلبی با طرح پرچم اوکراین بالای سرش است؛ در این پست نوشته شده: «اوکراین جنگ نمی‌خواهد».

استفان در ماه نوامبر به شهرت رسید و بریتنی اسپیرز محتوایی از این گربه منتشر کرد که بیش از یک میلیون بار پسندیده شد. هیلی بیبر و دایان کروگر نیز از طرفداران او هستند.

منبع: upi / مترجم: الهه جعفرزاده

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.