قیمت بلیت اتوبوس ۲۵درصد افزایش یافت

رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی قیمت بلیت اتوبوس،‌گفت:‌در ایام نوروز ۱۴ هزار دستگاه اتوبوس به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

به گزارش پیامدنیوز به نقل از تسنیم احمدرضا عامری در خصوص افزایش قیمت بلیت اتوبوس، اظهار کرد:‌ با توجه وضعیت نامناسب فعالان بخش حمل‌ونقل اتوبوس، درخواست افزایش قیمت 100 درصدی را داشتیم که در نهایت شورای عالی ترابری با افزایش 25 درصدی موافقت کرد.

وی افزود:‌ بر این اساس از امروز بلیت اتوبوس با افزایش 25 درصدی عرضه می‌شود و قرار نیست پس از تعطیلات نوروزی این افزایش قیمت لغو شود.

وی در پاسخ به این پرسش که چه تعداد ناوگان در ایام نوروز خدمات‌رسانی می‌کنند، گفت: در زمان حاضر 14 هزار دستگاه اتوبوس فعال در ناوگان داریم.

به گزارش تسنیم، دیروز مدیرکل حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری با اعلام این‌که ناوگان عملیاتی اتوبوس برای نوروز 8000 دستگاه اتوبوس است، گفته بود: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته این میزان ناوگان پاسخگوی تقاضا بوده و بیشتر از آن نیز است،‌ اما ممکن است در برخی ایام خاص مانند تعطیلات نوروزی در برخی مسیرها تقاضا افزایش یابد که این تقاضا را با راه‌‌اندازی سرویس‌های فوق‌العاده پاسخ می‌دهیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.