حضور لباس‌شخصی‌ها در اطراف مدارس!

روز چهارشنبه اطراف مدرسه یارجانی که دانش‌آموزانش دچار مسمومیت شده بودند، تعداد زیادی از افراد لباس شخصی دیده شدند که وقتی نیروهای اورژانس محل را ترک کردند آنها هم رفتند.

به گزارش پیامد، روزنامه هم‌میهن نوشت: آن روز شرایط بسیار بغرنج بود، مدرسه در را بسته بود و حتی اجازه نمی‌داد والدین وارد مدرسه شوند. روز چهارشنبه خانواده‌ها تجربه بسیار بدی داشتند. بر اساس اعلام این معلم، تاکید آموزش‌وپرورش بر حضور دانش‌آموزان است.

با این حال برخی از مدیران به مسئولیت خود، اقدام به مجازی کردن آموزش‌ها کرده‌اند: «معاون و مدیر مدرسه بدون اجازه مسئولان منطقه اجازه انجام هیچ اقدامی ندارند و اصلا نمی‌توانند به‌طور مستقل، تصمیمی بگیرند. در گذشته، پیش آمده بود که معاون مدرسه از مدیر منطقه خواسته باشد نیروی انتظامی اطراف مدرسه گشت‌زنی کند.

آن زمان مدیر منطقه با کلانتری نامه‌نگاری می‌کرد و آنها هم نیرو می‌فرستادند. اما حالا اطلاعی ندارم که آموزش‌وپرورش چنین درخواستی کرده است یا خیر.» او درباره استفاده از دوربین‌های مداربسته در مدارس هم می‌گوید که از سال ۸۴، مدارس منطقه ۸، در حال مجهز شدن به دوربین‌های مداربسته بودند و قطعا مدرسه یارجانی دوربین داشته است. مانیتور این دوربین‌ها هم در اتاق مدیر است. حتی در سرویس بهداشتی مدارس هم این دوربین‌ها قرار دارند، بنابراین همه‌چیز در این دوربین‌ها مشخص است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.